Historia Jacka pokaże Ci, jak motywować pracowników do poznania produktów i usług. Jeśli zabraknie podstawowej wiedzy produktowej, wszystkie techniki sprzedaży zawiodą. Wykorzystaj sprawdzony sposób, jak zwiększyć sprzedaż. Regularnie twórz testy online i sprawdzaj, czy pracownicy posiadają niezbędne kompetencje.
Stwórz test online i sprawdź, czy Twój zespół jest przygotowany do sprzedaży, obsługi klienta i zna niezbędne procedury.
Kompetentny sprzedawca znacznie swobodniej komunikuje się z klientem i czuje się komfortowo nawet w trudnych sytuacjach.
Konieczność udowodnienia wiedzy przed pracodawcą gwarantuje skuteczną naukę i chęć dokładnego poznania oferty firmy.
Pracownicy, którzy dobrze znają produkty i usługi firmy, znacznie lepiej radzą sobie z ich sprzedażą. Efekt - skuteczna sprzedaż.
Obiektywna i aktualna informacja o stanie wiedzy znacznie ułatwi zarządzanie zespołem sprzedawców.
Bardzo dobra znajomość produktu jest podstawą skutecznej obsługi klienta. Jeśli zależy Ci na tym, aby pracownicy byli w stanie odpowiedzieć klientom na wszystkie pytania, szkolenia z obsługi klienta kończ sprawdzianem wiedzy. Testy dla pracowników pozytywnie wpłyną na ich motywację do poznania oferty firmy.
Kluczem do sprzedaży produktu jest umiejętność jego płynnego zaprezentowania. Twoi sprzedawcy muszą dysponować szczegółową wiedzą na temat cech produktu oraz rozumieć, jakie potrzeby zaspokaja. Ważne są również metody sprzedaży oraz sposób budowania relacji z klientami. Nie ryzykuj, sprawdź swoich handlowców zanim przystąpią do sprzedaży.
Czy badanie jakości obsługi klienta realizuje dla Ciebie tajemniczy klient (tzw. cichy klient)? A może wykorzystujesz drogie systemy sprzedaży? Zacznij od podstaw – regularnie sprawdzaj wiedzę swoich pracowników. Spraw, aby ochrona marki nie była dla Ciebie problemem.